onsdag 11 juni 2014

Vädret

Ja, vad ska man säga... Vädret är verkligen upp och ner, ena dagen värme och sol, nästa dag regn och rusk!
I måndags var det helt okej väder när Tilda, Lilly och jag red ut, men när vi kom upp till skogen så öppnade himmelen sig och regnet vräkte ner. Men det blev en härlig ridtur ändå.

Igår blev alla hästarna i stallet motionerade samtidigt i ett strålande fint väder!
Jag hade Love som handhäst och han pinnade glatt på strax framför Nova och det i alla gångarter. Kimberley och Karin är framför oss och framför dom är Lilly och Dixie, men dom syns tyvärr inte.
En arbetsdag kvar denna vecka, på fredag är jag ledig då min lilla flicka Lilly går ut nian. Jag börjar få en stor tjej nu ;-)

Idag har jag en rid-fri dag, det känns ganska bra!

3 kommentarer :

MoM sa...

Är man verkligen "lill-flicka" när man går ur nian? Det tyckte inte du iaf att du var då.

Urra sa...

Lilla stora systerdottern. Dessutom har hon gjort ett riktigt bra jobb i skolan. Ser verkligen härligt ut på bilden och vilken tur att Love fick följa med också.

Bara Mia sa...

Glad midsommar till er :-)