onsdag 16 november 2011

Lite trist nu...


...händer inte mycket! Ryggen är typ paj igen, så jag klarar mig med nöd och näppe igenom dagarna på jobbet. Sedan blir det hem och lägga sig på värmedyna och ta en värktablett.
Jag har inte ridit sedan i söndags, i måndags red syrran, igår fick Nova vila och idag har Tilda ridit henne. Jag har inte ens varit upp till stallet något sedan i söndags.
Tilda har inte tyckt så mycket om att rida Nova förut, men nu verkar det funka bättre. Idag fick jag ett sms där hon skrev, -gud vad er häst är rolig att rida. Då blir jag glad :-)

Imorgon har jag en lite kortare arbetsdag, det känns skönt, sedan är det bara fredag och helg igen, nu gäller det att hålla ihop två dagar till!

3 kommentarer :

Urra sa...

Fast det gäller att du håller längre än bara två dagar så kör inte helt slut på ryggen.

Visslarskalle sa...

Wow! Vilka snyggingar! *Vissel! Vissel!* ;-P

Bonnie sa...

Back on track säger jag bara;) Brukar låna hästarnas benpaddar och det hjälper faktiskt:)