lördag 12 november 2011

En intensiv vecka...

...har det varit. Med två arbetsmöten, vilket innebär att jag har gjort 44 timmars arbete denna vecka.
Red Nova i torsdags, några snabba svängar upp mot Kliss, hon kändes ganska pigg.
Har varit på utvecklingssamtal med Lilly, hon sköter sig bra i skolan. Jag är så stolt över henne!

I helgen sover hon borta hos en kompis, och Felicia är i Spanien hos farfar, så karln min och jag har barnledigt, helt ok faktiskt!

Har haft problem med ryggen i veckan, men igår kändes det bättre. Idag är det värre, riktigt illa t.o.m, så vi får se vart det här slutar. Men jag lyckades ändå ta mig upp på hästryggen och avverka ett ridpass i paddocken, som kanske inte var det bästa, men dock lite träning för både ryttare ch häst.

Nova är så sur i hagen mot de andra hästarna, idag flög hon t.o.m på Love och så ut som en riktig elaking. Känner inte riktigt igen henne. Syrran och jag funderar på att låta henne få ett par veckors vila ifrån ridning, minns inte när hon vilade sist...


Karln min och jag har varit och kollat på en Toyota RAV4, den var fin, skulle vara perfekt att dra hästfinkan med, plus att det är fyrhjulsdrift och automatlåda, super! Men, som vanligt är det ett men oxå, det blir en himla massa pengar emellan och vi är så nöjda med vår bil. Kanske någon som vill köpa en Toyota Corolla -01 som bara har gått 10 100 mil?

Karin och Tilda tar in hästarna ikväll så vi fortsätter vår ensam helg här hemma med att fixa till en liten drink, myyys!

Inga kommentarer :