måndag 10 december 2018

Härliga fredagar

Jag är ledig varje fredag och det passar mig utmärkt. Jag får en heldag för mig själv. Vilket brukar innebära stalltid och fredagsstädning i hemmet. I love it!!!

Detta är från fredagen den 23/11
Så här nöjd ser jag ut då jag startar mina fredagar :-)

Mockar och fixar till alla sex hästar i stallet

Mockar även hagen till våra två mysproppar

Fixar kasa så det ska bli lättare för hyresgästerna att köra upp skiten på kasa

Städar stallet även fika/foderrummet

Äter lunch hemma hos Linn som är sjuk, jag blir även bjuden på ett glas vitt (lyxigt)

Just denna fredag avslutas hemma hos mom med god middag tillsammans med bästa moster Gun. En väldigt trevlig kväll!

Här är utsikten från lunchen hemma hos syrran.
Tack för mina fredagar, de är guld värda!

Inga kommentarer :