fredag 14 december 2018

50 år fyllda!

Nu har jag alltså blivit dryga 50 år, himmel vad åren går... Jag har blivit så firad, bla av mina närmaste fd kollegor. Dom vet verkligen vad jag vill ha:-) De kom hit hem bjöd på bubbel, kreolskgryta och rödvin, sedan god efterrätt. Vi hade så trevligt, åt och snackade hela kvällen. Tack, tack, tack!!!

På min födelsedagshelg bjöd mamma och pappa mig och Jörgen på hotellvistelse i Gävle i ett extra fint rum från torsdag till söndag (lyxigt)! På fredag kom mamma, pappa, syrran, Linn och Lukas till Gävle och installerade sig på samma hotell som oss. På kvällen gick vi alla ut och åt, även Lilly och Jess såklart. En helt fantastisk femtio-årshelg!!! Tack alla mina bästa!

1 kommentar :

MoM sa...

Vilket lättsamt och härligt födelsedagsfirande. Tänk att du passerat 50, känns inte trovärdigt!!!!!