lördag 12 mars 2016

Underbar dag

Vaknade väldigt tidigt idag, hästarna fick gå ut redan 6.30, så jag har verkligen haft en lång och härlig dag.
Vi for till NRF med Nova och Dixie. Jag red Nova,det gick väl som det gick... Jag är inne i en period då jag känner mig dålig i ridningen och då blir det aldrig bra!

Dixie däremot går från klarhet till klarhet, hon har blivit så himla fin! Tack vare Linnea och att vi har tränat Dixie mellan Linnea-passen :-)
När vi kom hem grillade vi korv och smuttade på lite vin i det underbara vädret. Kan det bli bättre???
Båda hagarna har oxå blivit mockade. Nu ska middag fixas sedan blir det mello hos grannens, en njutfull dag!
Igår kväll var mamma, pappa, syrran, Henke och jag på Tonhallen och såg Lisa Nilsson efter att ha varit på middag hos syrrans familj. Det var en apkul kväll, hon är ju så himla bra!!!

3 kommentarer :

MoM sa...

Vi är så glada för att ni har det så mysigt på erat LD. Det märks att ni tar vara på tiden men behöver man stiga upp så tidigt som du gör?
Men gud så bra Dixie har blivit. Hon är duktig Linnea och naturligtvis även ni. Kul att se hennes utveckling, ingen dum ponny det där inte.

Urra sa...

Det var en helt underbar helg.

Ulrika sa...

Härligt!