söndag 27 mars 2016

Glad Påsk

Har haft en underbar påskhelg...och än är den inte slut!

Nova har varit pigg och extremt fjantig, kanske hon har vårkänslor. Hon blir inte lika andfådd och har inte snubblat något den senaste veckan, det känns positivt. Vi över LD-dalen uppifrån torpet

Lusen kom stolt in med en död mus häromdagen, duktig kisse!

Karln min och jag har fått en ny vana nu när han varit arbetslös. Musik, godricka och stallfix börjar vi fredagskvällen med, så mysigt! Men nu är det kanske slut på det, då älsklingen har fått jobb. Grattis till det!!!

Härlig lunch ute i solen med karln min, dottern, mor och far...

Himmel vad hästarna lossar päls nu, detta är Dixies innan ridturen igår. Blev ett pass på ridplan, jag var ganska nöjd. Sedan blev det en uteritt på en pigg och fjantig Nova.

Till kvällen blev det middag för att fira karln mins jobb och Felicia som bytt jobb. Maten blev riktigt bra om jag får säga det själv :-)
Har precis titta på VM i dressyr, tyvärr ingen svensk seger, men Tinne fick silver i alla fall! Nu kollar jag på Dixie och hennes nya medryttare Towa som ska hoppa.

2 kommentarer :

Urra sa...

Härligt med ett inlägg och en glad påsk. Själv har vi ju varit i fjällen och firat Henriks födelsedag.

Ulrika sa...

Härligt :D