söndag 13 april 2014

Veckan som gått

Transporten gick tyvärr inte igenom besiktningen, ett hjullager behövde bytas. Det har syrrans snälla svärfar Janne fixat, så nu är det bara att göra en ombesiktning.

Syrran, jag och Tilda har ridit tillsammans ett par dagar. Pigga och glada hästar som fick två hårda lite längre ridpass, så härligt!
 Novas skavsår av sadelgjorden har tyvärr gått upp igen, så nu får jag rida barbacka...
I onsdags när Lilly var på balett passade karln min och jag på att gå ut och äta middag! Himla trevligt!

Igår var det stora däckbytardagen på LD, många däck har vi tillsammans. Två fulla traktorskopor med däck bytte vi.

Igårkväll var vi och syrrans familj hemma hos Linda och Hasse på middag, supergott och väldigt mysigt!
Karln min och Lusen passade på att mysa när vi tog in hästarna, synd att det inte hörs hur Lusen kurrade.

Idag red Lilly och jag på en långtur, så himla mysigt!
Nu är ännu en helg slut, men snart är det påsk, vilket innebär kortvecka, JIPPI!!!

2 kommentarer :

Urra sa...

Fullt upp som vanligt. Och efter påsken kommer mer ledighet

MoM sa...

Det finns alltid att göra, konstigt va? Mycket ridning blir det och däremellan lite mys.