lördag 14 juli 2012

Blivit bjuden på frukost...

...i stallet av min snälla lillasyster. Hon ville ha lite hjälp med dressyren så då mutade hon mig med kaffe och macka, tack för det!

Jag har rejält ont i ryggen igen så jag kan inte rida och just inget annat heller, jag håller på att få spunk av att vara så inaktiv!


Urra, du måste matcha er outfit bättre, fy vad mycket olika färger ni har ;-)

Syrran red ett dressyrpass på Nova idag och det såg riktigt, riktigt bra ut.

Igår red syrran och Linn ut i skogen på Nova och Love, det hade gått jättebra.

I torsdags var syrran och Nova på Alnö och tränade för GN, det hade oxå gått jättebra. Nova verkar trivas med syrran i sadeln...


Syrran kliar Mistral och han kliar Love...

Mistral markerar även i skritten nu, när han får gå och springa fritt i hagen. Markerat i skritten har han inte gjort förut, han har alltså blivit sämre, lillstackarn:-(

3 kommentarer :

MoM sa...

När tänkte systra din överhuvudtaget på outfiten. Det är din huvudvärk.
Kan jag ana lite avis för att Nova o syrran har funnit varann? Skynda dig att bli frisk så kanske det jämnar ut sig.

Urra sa...

Precis som mamma skriver så bryr jag mig inte om outfiten, det överlåter jag till dig. Förresten, du tyckte ju att jag ska ha dina bruna skor till mina svarta shortchaps ;-)

Jag måste erkänna att jag är riktigt nöjd med passet, jag fick henne tom att gå ut i hörnen.

Maria sa...

Jag tog faktiskt med mig ett par svarta skor oxå...