lördag 4 juni 2011

Syrran och jag...


...var ut med hästarna idag, jag ridandes på Nova och syrran promenerade med Love.

Det var härligt, hästarna är så roliga, jag red ifrån ibland, då gnäggar dom efter varandra hela tiden. Nova blir helseg när vi travade ifrån Love, men jäklarns när vi vände mot dom då blev det fart på tjejen. Vi var ute i en timme och en kvart, Nova var svettig under sadeln och lite på halsen.

Men vi bara måste ha en till häst så att vi kan rida tillsammans och Lilly är dessutom för stor på Love (men han säljs inte). Mitt förnuft säger nej, för tidskrävande och för mycket kostnad... Men eftersom jag inte har nåt förnuft, så vill jag!

Det gäller bara att hitta någon som passar oss alla, karln min önskar dessutom att den ska vara inkörd så att han kan få köra ibland.

Inga kommentarer :