tisdag 7 juni 2011

Rackarns Love

Ikväll när karln min och jag skulle ta in hästarna hade Love lyckats ta av sig både flughuvan och betesregleraren. Vet inte hur länge han har varit utan, inte så länge hoppas jag.
När jag gick omkring och letade efter grejerna så följde Nova efter mig hela tiden, som en stor hund. När jag stannade så stannade hon, när jag gick så gick hon. Himla mysigt, hon hade gått efter syrran i hagen igår oxå. Sällskapliga djur!

Idag har hästarna vilat, imorgon ska jag och Lilly upp och rida, får se vad vi hittar på.

3 kommentarer :

Kerstin sa...

De små kan verkligen. :) ♥
Sv: Tack för dina varma tankar. Tyvärr ser det väldigt dåligt ut....

Urra sa...

Gick Love in själv i stallet idag oxå?

Anonym sa...

Jag förstår Love... om nån satte på mig en munkorg och sen placerade en stor skål choklad framför mig skulle jag bli gaaaaalen - han känner säkert samma sak :-)))