torsdag 21 juli 2011

Jag vill rida, rida, rida

Det är bara för tråkigt nu... Vi gick och skaffade en till häst för att kunna rida tillsammans, oxå ställer ryggen till det så att jag inte ens kan rida. Jag är så himla sugen på en ridtur, börjar kännas som att sommaren och semestern snart är slut.
I förrgår tyckte jag att ryggen kändes mycket bättre, igår var den sämre igen och idag vill jag inte känna efter...

Tur att vi i familjen åkte till Östersund förra veckan i alla fall, det känns lite trist för "Lillygumman" som har en sjuk mamma och alltså inte får åka iväg på några roligheter på sommarlovet. Tyvärr vill jag inte släppa iväg henne själv på hästarna, annars har hon kunnat vara ute och ridit i alla fall...

Nä nu är det färdiggnällt, det går väl om sig så småningom. Vi har det trots allt bra!!!


Lite tvättning av hästgrejer har jag lyckats göra i alla fall. Kaninen Dumle inspekterar så det är riktigt gjort...

Inga kommentarer :