lördag 2 maj 2009

Mor & dotter på ridtur!

Jippi, Lilly och jag har varit ut på en ridtur tillsammans efter vägarna! Fatta vad roligt, jag har nog inte trott att det skulle varit möjligt på länge, men nu har vi gjort det. Först gjorde vi ordning varsin häst sedan red vi ut. Efter ridningen mockade Lilly till Love och jag till Nova. Tilda tog ett varv i trav på travbanan på Nova medans Lilly och jag gjorde färdigt i stallet.
Guud vilken härlig dag!

Tack pappa för att du byggt grinden som vi ska sätta upp vid genvägen till padocken! Nu kommer det att ta ca fem minuter istället för en halvtmme att rida dit, skönt (jag är en "tidsjagare").

4 kommentarer :

Nypan sa...

Å, vilken fin bild. Tänk om mina döttrar hade kunnat få mitt intresse ändå. :-(
Ingen av dom är intresserad av hästar, där är det bara basket som gäller.
Ses i morgon på Grönängen.

Kram
Anette

Maria sa...

Ja, det är jätteroligt att Lilly blivit intresserad, helt underbart faktiskt...
Ser fram emot morgondagen ska bli jätte intressant, vi ses.

M o M sa...

Gissa om jag är glad för den sötaste lilla Love. Han gör underverk med barn. Tack, Lilly för att du kämpar på så duktigt. Mor o dotter tillsammans i naturen, toppen.

Anita sa...

På hästryggen tillsammans med sin dotter! Det är guldstunder!