lördag 9 maj 2009

Hagbygge




Vilken underbar hage hästarna får... Snacka om att göra allt för att dom ska ha det härligt i sommar... Jag, Karin, Tilda, Anja (Loves medryttare) och hennes kompis har hållit på i 9 timmar med en timmes lunch för att bygga denna fantastiska hage. Tack så hemskt mycket för all hjälp (Tack Anja för att du ställer upp för "Lovis"). Det har gått jättebra, nästan så att man skulle vilja bygga hage nr.2 imorgon. Får se hur det känns imorgon, Nova vill nog ha lite motion imorgon också...
Nu längtar man bara att få släppa ut hästarna. Eventuellt blir det en fjärde häst i hagen också, Linneas häst "Bettan". Vi får väl se vad de andra hästarna säger om det...

Blir nu gott med ett par glas vin, lite chips och filmen Australia (om jag orkar hålla mig vaken).

2 kommentarer :

Elisabeth sa...

Ser ut att bli en fantastisk hage :)

Urra sa...

Jag är avundsjuk att jag inte kunde vara med och göra hagen. Fast jag har haft en bra dag med barnen, först i stallet där Linn visar att hon kommer att bli en riktig ridtjej. Idag galopperande hon, fast med en trött mamma springandes bredvid. Lukas tog bara en kort tur, roligare att cykla med kompisarna.