lördag 19 december 2015

Liiiite piggare

Känner mig faktiskt lite piggare!
"Stallkatten" Lusen och jag har Laddat batterierna i soffan framför TVn, mysigt!
Det verkar lösa sig med Dixie. Josefin ska rida henne två dagar i veckan varav en dag följer hennes mamma Annelie med och rider Nova, så då får vi bra hjälp! Dessutom rider Mikaela och Alexandra (apbra och ansvarsfulla tjejer) en dag i veckan, det blir nog bra det här!

Jag har även ridit två roliga och bra pass på både Dixie och Nova, så himla kul att få känna sig nöjd för en gång skull...

Gosigos...mina fina!

Här får jag hjälp av Loves fina medhjälpare Maja och hennes kompis Alva att mocka hagen, superfina tjejer!
Dessutom har stallägarna satt upp värsta paddochbelysningen, ganska lyxigt att ha häst på Ranch LD!
Snart är det julledigt och det ser jag väldigt mycket fram emot :-) känns som att det behövs lite ledigt nu!

1 kommentar :

Urra sa...

Tur att det känns lyxigt för dig att få ha häst på Ranch LD med tanke på allt jobb du får lägga ner.