torsdag 25 december 2014

En bra julafton

Det blev en lyckad julafton igår, även fast jag knappt träffade hästarna något.

Vi var här hemma, syrrans familj min morbror med sambo och mamma och pappa. Så härligt att mamma orkade vara med hela kvällen och även kunde njuta av julmaten :-) Vi hade en riktigt trevlig julafton, precis som den ska vara.

Tyvärr kan vi inte rida hästarna då vi har slarvat med att byta brodd på dom. Brodden är på vissa ställen sliten enda ner till skorna. I måndags när vi red höll hästarna på att gå omkull för att de halkade så mycket. Jag är så arg på mig själv som slarvat med detta. Nu när vi är lediga och har all tid i världen att kunna rida...morr!!!

Vi har fått riktigt mycket snö de senaste dagarna och idag är det så himla, himla vackert här på LD! Jag är så tacksam över att få bo här. Nu skulle jag även vara väldigt tacksam om mamma kan få börja att repa sig och att cancern kan få hålla sig borta i några år, att det ordnar sig för en viss släkting till min man och att vi får fortsätta att vara friska. Och att jag får min energi tillbaka, många önskningar men snälla låt dom uppfyllas, kram alla!

1 kommentar :

Urra sa...

Skyll inte på dig själv, eller gräm dig inte för brodden. Nu har vi missat det så nu kan vi inget göra. Det var en super julafton, tack för igår. Kramar