lördag 10 maj 2014

Dressyr med sadel

Idag har jag äntligen varit ivög och tränat med Nova och vi hade sadel på... Skavsåren är läkta, det var två månader sedan som jag red ett riktigt pass med sadel. Härlig känsla vill jag lova.

Annars flyter allt på, jag är lite extra trött av pollenallergin, men snart borde det vara över. Det börjar grönska mer och mer här hemma på ranchen, ska bli kul att se hur det ser ut här till sommaren. Vi har en härlig tid framför oss!

Förra helgen hade jag besök av min fina Stockholmsvän Marie och hennes barn. alltid lika roligt att träffas :-)

Imorgon fyller vår fina Nova 10 år! Och i övermorgon fyller min fina syster 42 år!

2 kommentarer :

MoM sa...

Många som behöver gratuleras framöver, kul.
För din skull hoppas vi att den j-la pollensäsongen är över. Skicka iväg den till Ryssland och be den aldrig återvända igen!!!!!!!!

Urra sa...

Var du tvungen att skriva min ålder?