tisdag 24 juni 2014

Dåligt med bloggande

Har så mycket roligt att göra så bloggandet får stå åt sidan... Men nu kommer lite bilder!

Bäbisen min, Lilly (i rött) har gått ur nian och det med toppbetyg. Min fina flicka, jag är så stolt över henne!

Felicia, min bonusdotter har tagit studenten oxå hon med toppenbetyg. Här firar vi med släkten!

Vi rider och har det bra, mest varje dag!

Karln min har köpt en skrotbil som han ska plocka reservdelar från till sin andra pickup. Har står han och syrrans pojke Lukas och kollar in "snyggingen"!

Vi ska snart få ett altandäck, killarna jobbar för fullt och jag längtar till att kunna kliva ut på altanen :-)

Katterna kommer in mest varje dag och myser lite, mysproppar!

Lilly har fått sommarjobb som målare. Här inspekterar syrran om det är ordentligt gjort!

Midsommarafton har vi firat, det var kallt och blåsigt. Men vi satt inne i stugan och tände en brasa så det blev riktigt mysigt ändå.
alla hästarna går nu tillsammans på bete. Jag tror dom gillar vädret som är nu, kallt, blåsigt och garanterat myggfritt!
Dixie utvecklas i ridningen, man ser framsteg efter varje träningspass. Hon är även trevlig i hanteringen igen, vilket känns så bra. Däremot blir hon smällfet så fort hon släpps ut på bete...

Nova går oxå lite framåt i dressyren och hon har fått hoppa med syrran på ryggen, det tyckte dom var apkul! Tyvärr känns hon inte helt fräsh, hon har haltat i början av ridpasset både i tisdags och i söndags. efter att hon travat och galopperats igång så finns ingen hälta kvar, hm. Igår när jag red kändes ingenting. Maja ska komma hit på torsdag och ge henne en KranioSakral behandling, så får vi höra vad hon säger.

Nä nu byta om och ge sig ut på en ridtur med dottern!

2 kommentarer :

MoM sa...

Äntligen, vad jag saknar ditt bloggande. Bättre sent än aldrig dock. Det kanske inte är så illa med sammandrag men uppenbarligare svårare att kommentera. Vi är också superstolta över Lilly och Felicia.

Urra sa...

Nova och du går framåt i dressyren, ta bort lite innan