tisdag 25 september 2012

You make my day!

Underbaraste fina häst, vet inte om jag skulle stå ut utan dig!!! 

Äh, lite överdrivet skrivet kanske men det betyder verkligen mycket att ha en sådan härlig häst att få umgås med och rida på! Idag var hon helt underbar, superduperpigg, men ändå lyhörd och inte ett dugg fjantig. När jag släppte iväg henne, så gick det fort kan jag lova, jag har nog aldrig ridit så fort med Novis, men det var riktigt härligt! Vi var ute i en timme ungefär, mest trav och galopp (Urra, du hade gillat Nova idag).

2 kommentarer :

Urra sa...

Jag tog Nova idag istället, i ett riktigt skitväder. Hon var väl inte riktigt lika positiv idag, i början var hon nog riktigt sur på mig som tog ut henne på en tur. Efter ett tag blev hon gladare, men det var inget överdrivet piggt hos henne idag. Inte så konstigt kanske.

Maria sa...

Ni gjorde det bra som stack ut på ridtur i detta vidriga väder. Jag hade nog avstått... Men det gäller väl för dig att passa på när du har möjlighet för en liten tur!