måndag 13 februari 2012

Bölevägen fram och tillbaka

Ikväll var hästarna pigga när syrran, Karin och jag red. Främst då Mistral, han kunde inte trava normalt utan smågalopperade mest på stället för att han ville iväg i full fart. Såg ut som att syrran njöt, hon som gillar pigga hästar. Inte verkade han ha ont i något ben heller...

Jag bjuder på några superfina bilder som Tilda fotat på våra hästar...





Imorgon ska syrran åka till Färsta med Nova och "gymnastik"hoppa lite. Jag jobbar så jag kan inte följa med, gissa om jag sur :-(

1 kommentar :

Ingela sa...

Not bad att få såna bilder ! Tack, vi har det så himla bra och har så roligt med muffla och allt. Idag har mufflan övergett oss för att rumstera om i det andra stallet där vi går förbi. Ibland gör hon så. Men det har bara varit en dag i månaden vi har gått ut på morgonen och ingen muffla väntar utanför stallet, men då har hon alltid varit hos de andra tre hästarna hihi ;o) lillgumman. Nu hoppas vi att det blir tillökning till våren ! :-o De säger att hon såg ut i fjol vid den här tiden som hon ser ut nu ..... konstig form på magen, svårt att veta hur en dräktig muffla ser ut, men även jag har sett att det har blivit konstiga gropar bakom revbenen, och hull har hon ju definitivt ;o)
Ser fint ut hos er också, gamla härliga elljusspåret, i år har det ju inte hunnit blivit igensnöat så det blir för jobbigt att hinna hålla upptrampat, gissar jag =)