onsdag 8 september 2010

Trött!


Love löshoppas 9/4-2009

Jag är så himla trött idag. Har lejt bort hästarna t.o.m, syrran ska fixa med Novis och Tove ska hoppa Love, kul för honom.

Tröttheten beror på att jag sover så dåligt, har gjort det i alltför många nätter nu, så till slut blir man väl trött. Snart är det helg, kanske kan sova bättre då. Somnar hur bra som helst, men vaknar efter några timmar och kan inte somna om. Grubblar på allt möjligt, men tycker ändå inte att jag har nåt att grubbla över, för jag känner mig nöjd med allt!

Men någonstans kanske jag ändå funderar vad det är för fel på Novis, och det ploppar upp lite av varje, när nattens mörker kommer...

2 kommentarer :

Elisabeth sa...

Känner igen det där, det är lite liknande här nu också. Man funderar..

Anita sa...

Samma här. Min Viktor är inte heller okey. Tankarna flyger. I tidiga morgonen är hjärnan väldigt aktiv...