söndag 25 juni 2017

Juni månad

Mycket har hänt denna månad, både bra och jobbiga/dåliga saker.

Min älskade morbror är på korttidsboende, då han har långt gånget cancer. Men han är ändå positiv och trivs bra där han är.

Mamma vet vi inte vad hon har för cancer då dom inte lyckas ta någon biopsi på henne, det är jag irriterad över. Men hon är såklart oxå positiv. Mammi har även fyllt 72 år, grattis till henne!

Syrran kämpar på som ensamstående ranchägare, även hon är en kämpe!
Vi har ridit tillsammans flera gånger då hon får låna Rebell, det är väldigt roligt!

Hästarna är släppta på sommarbete, Rebell, Nova och Dixie går i en hage. Love och Dolly går i en annan hage, då det är spekulanter som ska komma och provrida Dolly så då är det onödigt att släppa henne med de andra hästarna.

Love har varit på ponnyridning två helger i rad och han har älskat det! Han fyller 19 år idag, grattis till dig!
Lilly har tagit studenten!!!
Titta vilken vacker dotter jag har! Här är hon på väg till studentbalen med sin fina tjej Jessica.

Här har vi studentskan Lilly Carlsson som gick ur linjen natur med högsta möjliga betyg!!! A i alla ämnen, fatta vilken fantastisk tjej. Men så har hon kämpat oxå, vi är sååå stolta över henne. All lycka i framtiden Lilly!!! Nu har hon flyttat till Karlstad/Grums till sin flickvän över sommaren, så får vi se vad som händer till hösten. Kram till dig min dotter.
 Nu går karln min på semester och jag ska kämpa på en vecka till innan jag blir ledig, lääängtar!

3 kommentarer :

Ulrika sa...

Grattis till kämpardottern!
Och håll ut, semestern kommer!

MoM sa...

Vi är också stolta över vårat barnbarn/er dotter. Vad hon har kämpat så duktig. Lycka till i framtiden, Lilly.
Fina bilder har du lagt ut men det är ju som vanligt. Kul för Love att få åka transport igen, det gillar han ju. Träffa folk är inte så dumt för honom heller.
Tror Ulrika tycker det är minst lika roligt som du på era ridturer. Hon behöver verkligen dessa pass för att orka med.

MoM sa...

Du har skrivit att det hänt mycket under juni månad men ändå glömt ett av det positiva sakerna, " mamma och pappa har varit gifta i femtio år".