söndag 10 april 2016

Astma

Ja, då var det dax... Astman har slagit till och det med besked, shit vad tungt det har varit i helgen. Som tur är får jag inte astmakänningar ofta, men nu har jag varit förkyld och dessutom börjar pollensäsongen, så nu är det riktigt tufft. Känns lite tungt och jobbigt faktiskt. Ständigt trångt i luftrören, hosta, huvudvärk, trött men kan ändå inte sova... Mm, nu kommer det att vara så här någon månad framöver, förhoppningvis får jag bukt på astman då jag ökar medicineringen. Men allergin kommer att spöka länge till :-(

2 kommentarer :

Urra sa...

Din stackare men jag är stolt över dig som stannat hemma i 2 dagar

Ulrika sa...

Krya, krya!

Här kämpar jag också med pollen. Det börjar i januari med Hassel, sedan är det igång till september. Skåne är fint, men mycket pollen.