lördag 22 november 2014

Mamma och pappa äntligen hemma

Jag vet att detta är en hästblogg, men jag måste bara berätta att efter drygt två månader har mamma blivit utskriven från Regensburgssjukhus!!!
I tisdags kom mamma och pappa till Sundsvallssjukhus efter att ha åkt husbil i ca 240 mil. Resan hade gått bra och mamma hade blivit piggare och piggare ju närmare Sundsvall de kom! Jag har inte kunnat hälsa på henne eftersom jag har blivit förkyld :-( Men jag pratar med henne varje dag och hon låter så glad och pigg :-)

Love som blev sparkad av Molly på ett par ställen verkar ha ett bra läkkött. Vi tempar honom varje morgon och kväll, ingen feber hos honom inte. Nu går han precis som innan sparken, ingen stelhet alls, skönt!

Lilly och jag har idag varit ute på en härlig ridtur, vi fick t.o.m se solen ibland, underbart!
Jag har varit hemma från jobbet sedan i onsdags, alla spänningar släppte efter att mamma kom hem, så jag typ bröt ihop och bara grät. Nu har jag sovit massor, vilket jag verkligen har behövt. Så nu är jag nog pigg och stark snart igen.

1 kommentar :

Urra sa...

Vilken tur att jag tittade in och fick se ditt inlägg. Tur att du är pigg igen. Snart är det dessutom julledighet som hägrar. Ska bli så skönt.