fredag 31 oktober 2014

Veckan som gått

Det har gått bra att jobba, vi har haft lite barn så det har varit väldigt lugnt. Ganska skönt eftersom jag sover dåligt...
Novas man och svans har blivit friserade

Lite ridning har det blivit, här med Lilly och hennes kompis Tove

Hästarna har fått flytta till vinterhagen, så nu är dom inne i stallet på nätterna. Se så bra den är fixad, alla träd är borttagna och leran ligger nu under markduk och en massa grus. Så himla bra!
 Hästarna har nu fått vinterskor, utom Love som fortfarande är barfota.

Karln min har varit snäll och bytt däck på bilen "min"

Måste bara lägga in en bild på "stallkatten" Lusen oxå...
Vad gäller mammsen min så är hon piggare, äntligen! Syrrans familj är i Tyskland nu och hälsar på mamma och pappa, lyllosarna! Men någon ska väl va hemma och ta hand om vår mysiga lilla ranch oxå :-)

3 kommentarer :

Ulrika sa...

Skönt att mamman är bättre!

Och väldigt fint med markduk och grus på leran. Ett framtida projekt för mig och min skånska lera.

Urra sa...

Du sliter hemma medan vi förlustar oss

Anonym sa...

ÅÅ ni har kommit hem!! Välkommen hem <3
hoppas allt reder sig med mamma..

Kram
pst ny bloggadress
onlyjag.wordpress.com